Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer 436 van Seth en Inko

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Inko

Inko


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Egypte, Heliopolis

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyza apr 02, 2011 2:19 pm

Er zijn twee verticale ramen, één aan de linkerkant van Inko's tweepersoonsbed en één aan de rechterkant. Seth's lamp staat op een random plekje in de kamer. Inko heeft dus eigenlijk de kamer voor zichzelf en neemt hier dan ook gebruik van. Ze laat al haar kleren overal rondslingeren, wat stom is, want ze deelt dus wel de kamer met een jongen. Ze slaapt in een overhemd. Ze heeft de kast voor zichzelf, ze heeft een wekkerradio en ze heeft op de muur een poster van Sum41 geplakt met safaripleisters.

Aan de binnenkant van Seth's lamp is het royaal ingericht en zo, een heerlijk paradijs, maar alleen Seth kan erin dus who cares.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inko

Inko


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Egypte, Heliopolis

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 11:59 am

"I don't wanna waste my tiiiime~" Inko stormde de kamer in, blies tegen de lamp van Seth aan. "Wakker worden, Seth!" gilde ze. "Ik verveel me." Ze gooide zichzelf op haar bed en schopte met haar benen tegen haar dekbed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Perzië/Iran

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:01 pm

Seth verscheen als een rookspoortje in de lucht en materialiseerde langzaam. "Urgh, hoe laat is het?" Hij knipperde pissig z'n ogen. Hij keek rond en hij fronste. "Het is geen ochtend." Hij keerde zich terug naar Inko. "Inko, ik was me aan het opladen. Ik heb de hele nacht doorgehaald, oké?" Hij liet zijn schouders zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inko

Inko


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Egypte, Heliopolis

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:02 pm

Inko pruilde. "Je bent saai", becommentariseerde ze. Ergens stoorde iets haar, daarom had ze zin om zichzelf af te reageren, waardoor ze nog meer tegen het bed aan begon te stompen. "Wat heeft die missie opgeleverd any way? Jullie hebben alleen maar even de onderwereld verkend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Perzië/Iran

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:03 pm

"Je praat zo omdat je zelf nog niet daar bent geweest", kreunde Seth en legde zijn ellebogen op haar bed. "Het is er zenuwslopend. Het voelt als een kater." Hij kreunde nog een keer en sloeg zijn hand in zijn gelaat. "Ik haat je, weet je dat?" zei hij en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inko

Inko


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Egypte, Heliopolis

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:05 pm

"Get in line", lachte Inko. Ze zat op. "Morgen moet ik erheen, trouwens. Praat me even bij, moet ik zonnebrand meenemen? Zwemkleren? Oh, misschien lipbalm?" somde ze op, half-serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Perzië/Iran

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:05 pm

Seth lachte. "Drank is een slecht idee", begon hij met zijn grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inko

Inko


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Egypte, Heliopolis

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:15 pm

Inko kreunde en lachte. "Ik drink niet en dat weet je!" Ze keek naar haar tenen en vanaf daar naar Seth. Seth was een van de weinige jongens die ze nog nooit had gezoend en toch mocht. Niet dat ze het niet had geprobeerd, Seth teleporteerde steeds in rook weg. Seth had haar toen verteld dat hij dat niet kon of mocht, nah Inko was het vergeten maar het kon haar niks schelen. Heerlijk om even met Seth te zijn, eigenlijk. "Ik meen het. Water?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Perzië/Iran

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:36 pm

Seth ging zitten op het bed nu. Hij overwoog het voorstel. "Mwah. Waterdamp is groot." Hij keek haar aan. "Het is beter als je eerst heel veel drinkt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Inko

Inko


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Egypte, Heliopolis

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:37 pm

Inko trok beiden wenkbrauwen op. "Alright", zei ze. "Helpt dat tegen een semi-kater?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Perzië/Iran

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:38 pm

Seth knikte. "Best wel. Hey als je het niet erg vindt ga ik weer naar bed, oké?" Hij wreef in zijn ogen en hij veranderde weer in rook. Verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inko

Inko


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Egypte, Heliopolis

Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Emptyma apr 04, 2011 12:39 pm

Inko stak haar tong uit en ze liet zich achterover vallen op haar bed. "Godsamme", fluisterde tegen zichzelf. Ze draaide zich op haar zij. Het was beter als ze nu ging slapen. Ze sloot haar ogen zonder de gordijnen te sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 436 van Seth en Inko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 436 van Seth en Inko   Kamer 436 van Seth en Inko Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 436 van Seth en Inko
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer 452 van Piper en Anthony
» Kamer 432 van Jesse en Justin
» Kamer 423 van Mei en Zachary
» Kamer 429 van Erin en Trevor
» Kamer 418 van Andrew, Rowan en Ami

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De school-
Ga naar: