Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 RPG Regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jack
Admin
Jack


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 24-03-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Londen, Engeland

RPG Regels Empty
BerichtOnderwerp: RPG Regels   RPG Regels Emptywo maa 30, 2011 1:56 pm

• Ten eerste gelden de algemene regels hier ook voor.
• Voor je begint met spelen, vul je eerst het aanmeldformulier in bij "Aanmeldingen".
• De naam van je personage moet je accountnaam zijn.
• Je schrijft perfect Nederlands, dat betekent met hoofdletters, leestekens, ... .
• Als je een bericht hebt geschreven en je wil er opnieuw één schrijven, dan moet je wachten tot een andere persoon heeft gereageerd.
Je mag dus geen 2 berichten meteen na elkaar plaatsen, de 2de zal dan altijd verwijderd worden.
• Je schrijft in de 3de persoon, verleden tijd.
Goed: Miyiku zag Ryan en rende naar hem toe. "Hé!", zei ze terwijl ze hem porde in zijn zij.
Fout: Ik zie Ryan en ren naar hem toe. "Hé!", zeg ik terwijl ik hem por in zijn zij.
• Je kan geen andere mensen besturen, je schrijft dus alleen wat je eigen personage doet of zegt.
Goed: Yumo keek naar het onbekende, duistere meisje. Hij hoopte dat ze naar hem zou kijken.
Fout: Yumo keek naar het onbekende, duistere meisje. Het meisje keek terug naar hem en liep op hem af.
• Als je iets wilt zeggen dat niet over de RPG gaat, dan zet je dat tussen (( 2 haakjes )). Bijvoorbeeld:
Lili-Mu liep op Cole af en wou hem aanspreken, maar toen ging haar telefoon.
(( Ik moet gaan. Doei. ))
• DIALOGEN OF ANDERE RPG GESPREKKEN ZIJN NIET TOEGESTAAN OVER DE MAIL, DIT MOET JE IN EEN TOPIC DOEN. JE KAN ALTIJD EEN TOPIC SPECIAAL MAKEN EN ZEGGEN DAT NIEMAND ANDERS KAN REAGEREN.
• Bij je aanmeldingsformulier mag je GEEN andere magische krachten nemen, je MOET de krachten nemen vanop MMS.
• De PM (mailbox) telt niet mee in de RPG. Als je dus van personage tot personage een gesprek hebt over de mail, telt het niet mee in de RPG. De PM is er voor persoonlijke dingen, van mens tot mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG Regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avatar regels
» Algemene regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Regels en informatie-
Ga naar: